Scroll to Top
Forfour\Creative

A Forfour Creative

  • AlapokOpen or Close

    1996 óta foglalkozunk grafikával. Kezdetben kizárólag nyomdai anyagokat terveztünk, később, ’98-tól multimédiás termékeket, majd video vágást, 2000-től pedig online szolgáltatásokat is nyújtunk. Nagy hangsúlyt helyezünk az új technológiák megismerésére, hisz ez a szakma mindig hoz valami újat. Figyeljük a trendeket, nem követjük szolgai módon azokat, de szintetizáljuk ami hasznos, legyen szó grafikai stílusokról vagy akár valamilyen fejlesztőeszközről.

    Fő tevékenységünk a kreatívok tervezése. A szövegírástól a grafikai anyagok legyártásán át, a nyomdai kivitelezésig a komplett kampány megvalósítását ránk bízhatja. Leggyakrabban website-ok, flash bannerek, kiadványok, e-dm-ek, Google Adwords kampányok tervezése szerepel a portfóliónkban, de Facebook eszközöket vagy mobil applikáció fejlesztését is vállaljuk. Emellett versenyképes nyomdai árakkal rendelkezünk.

  • Mit gondolunkOpen or Close

    Meggyőződésünk, hogy szép és jól működő dolgokat csak úgy tudunk létrehozni, ha szeretjük is, amit csinálunk. Persze ez önmagában nem elég, de ez, a tehetség, az elkötelezettség és a folyamatos tanulni vágyás az a négy elem, amivel a feladatokat megközelítjük. Ez jellemez minket a legjobban. Ez a forfour. Enélkül nem tudnánk olyan dolgokat létrehozni, amivel megbízóink, a felhasználók és mi magunk is elégedettek lennénk. Lett légyen szó egyetlen bannerről vagy egy bonyolult kampányról, a lényeg ugyanaz.

    Azt tapasztaltuk az évek során, hogy az eredményes együttműködés egyik legfontosabb eleme a jó kommunikáció. És egyben az egyik legnehezebb is. Folyamatosan arra törekszünk, és erre sarkalljuk megbízóinkat is, hogy mondjanak el mindent, amit csak gondolnak egy adott témáról, és mi is elmondunk minden lehetőséget, emellett javaslatot is teszünk konkrét megvalósítási formákra. Fel vagyunk vértezve kreatív és marketing tudással egyaránt, ebből annyit injektálunk a projektbe, amennyit szükségesnek érzünk.

  • Mit nemOpen or Close

    Nem gondoljuk, hogy létezik Jolly Joker marketing eszköz. Minden cég, márka, termék számára más és más lehet a megfelelő eszköz. Amíg egy termék esetében lehet célravezető egy Google Adwords kampány, egy másiknál lehet hogy eredményesebb egy kültéri print kampány. A célcsoport, az idő és a pénzügyi keretek figyelembevételével partnerek vagyunk a legmegfelelőbb módszer kiválasztásában. Ez persze nem azt jelenti, hogy nem fordulhat hozzánk konkrét igényével, de a lehetőség adott.

    Nem hiszünk az olcsóságban. A minőségben hiszünk. Majd 15 év tapasztalatával valljuk, hogy az igényes munkához sok idő és odafigyelés szükséges. És végül: nem gondoljuk, hogy a megbízó marketingeseinek végzett grafikusoknak kellene lenniük. Megbízóink azzal segíthetik leginkább a munkánkat, ha elmondják az érzéseiket, az irányokat, és nem konkrét színek, betűméretek, grafikai elemek, stb. megfogalmazásával próbálnak instruálni, ez a legritkább esetben célravezető.

 

Az oldal sütiket használ, kérjük fogadja el a felhasználás feltételeként! Tovább

Az oldal optimális működése érdekében oldalunk kódja ú.n. cookie-kat tárol az Ön gépén, melyek semmilyen veszélyt nem jelentenek a gépére vagy személyes adataira. Ha nem járul hozzá, a böngészője beállításaiban letilthatja ezt a funkciót.

Bezár